יום שישי, 18 במאי 2012

משימה 22.5.2012


"הסוד בהוראה הוא להיראות כאילו ידעת כל חייך את שלמדת הבוקר" - אנונימי

הוזמנתם למוסד חינוכי לייעץ כיצד ניתן לשלב את התקשוב בתהליך ההוראתי-לימודי. 
מתברר, שחדר המנהל/ת הוא בקומה השמינית ולכן נכנסתם למעלית.
יד המקרה, והמנהל/ת הצטרף למעלית.
במהלך הנסיעה מבקש/ת מכם המנהל/ת להסביר לו/ה למה כדאי לשלב את הכלים שהכרתם עד היום בהשתלמות של התקשוב במוסדו/ה.
עליכם לשכנעו עד להגעת המעלית לקומה השמינית.
בבקשה שתפו אותנו ב"תגובות" – מה תאמרו לו???


שלב ראשון:
עליכם לכתוב ב"תגובות" את ההסבר למנהל 
שלב שני:
הגיבו לתגובה של משתתף אחר

(זכרו יש לכם זמן קצוב מהקומה הראשונה ועד השמינית).

11 תגובות:

  1. השימוש בהדמיות בהוראה יכול לעזור לתלמידים להבין תהליכים בצורה טובה יותר( למשל עבודת הלב כשהילד רואה את ההדמיה הוא מבין את החומר בצורה טובה יותר) , שימוש בוויזואליה עונה על צרכי לומדים שהם וויזואלים.

    השבמחק
  2. כל הכבוד! את הראשונה.
    השימוש בטכנולוגיה להדמיות חשוב ביותר ומהווה עזר למורה.
    נהדר!

    השבמחק
  3. מענה לשונות, גיוון בדרכי הוראה, העלאת הישגי התלמידים, חיבור למקום בו התלמידים נמצאים...א"א להישאר מאחור- אם רוצים לקדם צריך להתקדם איתם.

    השבמחק
    תשובות
    1. השימוש בתקשוב בהוראה לא בהכרח מעלה הישגים, הוא כן עונה על צרכי ילדים שונים עם דפוסי למידה שונים

      מחק
  4. את מאוד משכנעת ואנחנו רק בקומה הרביעית :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. התלמידים היום הם תלמידים דיגיטליים ואנחנו צרכים להתאים את דרכי ההוראה לסביבה הטבעית הקיימת של התלמידים

      מחק
  5. הבלוג ככלי מאוד מיוחד הצורה, תכנים, אפשרויות השיתוף והשיתופיות ומצד שני מאפשר קצב אחר לכל תלמיד

    השבמחק
  6. ורד, זה אכן נותן מענה לשונות :-)

    השבמחק
  7. הילדים מתנהלים אחרת בעולמות הווירטואליים

    השבמחק