"הסוד בהוראה הוא להיראות כאילו ידעת כל חייך את שלמדת הבוקר" - אנונימי
הוזמנתם למוסד חינוכי לייעץ כיצד ניתן לשלב את התקשוב בתהליך ההוראתי-לימודי.
מתברר, שחדר המנהל/ת הוא בקומה השמינית ולכן נכנסתם למעלית.
יד המקרה, והמנהל/ת הצטרף למעלית.
במהלך הנסיעה מבקש/ת מכם המנהל/ת להסביר לו/ה למה כדאי לשלב את הכלים שהכרתם עד היום בהשתלמות של התקשוב במוסדו/ה.
עליכם לשכנעו עד להגעת המעלית לקומה השמינית.
בבקשה שתפו אותנו ב"תגובות" – מה תאמרו לו???
שלב ראשון:
עליכם לכתוב ב"תגובות" את ההסבר למנהל
שלב שני:
הגיבו לתגובה של משתתף אחר
שלב ראשון:
עליכם לכתוב ב"תגובות" את ההסבר למנהל
שלב שני:
הגיבו לתגובה של משתתף אחר
(זכרו יש לכם זמן קצוב מהקומה הראשונה ועד השמינית).
השימוש בהדמיות בהוראה יכול לעזור לתלמידים להבין תהליכים בצורה טובה יותר( למשל עבודת הלב כשהילד רואה את ההדמיה הוא מבין את החומר בצורה טובה יותר) , שימוש בוויזואליה עונה על צרכי לומדים שהם וויזואלים.
השבמחקאכן!
מחקכל הכבוד! את הראשונה.
השבמחקהשימוש בטכנולוגיה להדמיות חשוב ביותר ומהווה עזר למורה.
נהדר!
תודה
מחקמענה לשונות, גיוון בדרכי הוראה, העלאת הישגי התלמידים, חיבור למקום בו התלמידים נמצאים...א"א להישאר מאחור- אם רוצים לקדם צריך להתקדם איתם.
השבמחקהשימוש בתקשוב בהוראה לא בהכרח מעלה הישגים, הוא כן עונה על צרכי ילדים שונים עם דפוסי למידה שונים
מחקאת מאוד משכנעת ואנחנו רק בקומה הרביעית :-)
השבמחקהתלמידים היום הם תלמידים דיגיטליים ואנחנו צרכים להתאים את דרכי ההוראה לסביבה הטבעית הקיימת של התלמידים
מחקהבלוג ככלי מאוד מיוחד הצורה, תכנים, אפשרויות השיתוף והשיתופיות ומצד שני מאפשר קצב אחר לכל תלמיד
השבמחקורד, זה אכן נותן מענה לשונות :-)
השבמחקהילדים מתנהלים אחרת בעולמות הווירטואליים
השבמחק